Zarządzenie nr 35/2019 Rektora Akademii Sztuk Pięknych
w Warszawie
z dnia 10 października 2019 r.
zmieniające Zarządzenie nr 24/2019 z dnia 24 lipca 2019 r. w sprawie wprowadzenia zasad bezpiecznego i higienicznego korzystania z obiektów, pomieszczeń, infrastruktury i wyposażenia technicznego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz postępowania w razie wypadku lub awarii w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Na podstawie § 8 i § 10 ust. 1 Statutu Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie zarządzam, co następuje:
§1
W „Zasadach ogólnych" załącznika do Zarządzenia nr 24/2019 z dnia 24 lipca 2019 r. w sprawie wprowadzenia zasad bezpiecznego i higienicznego korzystania z obiektów, pomieszczeń, infrastruktury i wyposażenia technicznego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie( ... ) wprowadza się następujące zmiany:
- po pkt. 2 dodaje się pkt 2a i 2b w brzmieniu:
„2a. Ilekroć w zasadach jest mowa o zajęciach należy przez to rozumieć wszelkie formy aktywności artystycznej i edukacyjnej, wynikające z programu nauczania ASP w Warszawie".
„2b. Ilekroć w zasadach jest mowa o wykonywaniu czynności niebędących zajęciami należy przez to rozumieć wszelkie czynności twórcze o charakterze poza edukacyjnym, podejmowane przez studentów, doktorantów oraz uczestników innych form kształcenia w celu pogłębiania samorozwoju artystycznego".
- pkt 6 otrzymuje brzmienie:
,,Pomieszczenia dydaktyczne oraz administracyjne, takie jak: laboratoria, pracownie, warsztaty, sale wykładowe, pomieszczenia biurowe, zamykane są na klucz. Dostęp do tych pomieszczeń mają uprawnieni pracownicy Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Studenci korzystają z pomieszczeń dydaktycznych tylko pod nadzorem osoby prowadzącej zajęcia bądź innej osoby upoważnionej do podejmowania czynności zapewniających bezpieczne i higieniczne korzystanie z pomieszczeń ASP w Warszawie".
- po pkt. 6 dodaje się pkt 6a, 6b i 6c w brzmieniu:
„6a. Dostęp do pomieszczeń dydaktycznych oraz administracyjnych mają uprawnieni pracownicy Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie w trakcie pracy na rzecz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie".
,,6b. Dostęp do pomieszczeń dydaktycznych, takich jak laboratoria, pracownie, warsztaty, bez potrzeby posiadania imiennego upoważnienia wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej, posiadają studenci, doktoranci oraz uczestnicy innych form kształcenia, jednakże tylko i wyłączenie w trakcie odbywania zajęć wynikających z programu nauczania w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Studenci, doktoranci oraz uczestnicy innych form kształcenia w trakcie odbywania zajęć wynikających z programu nauczania w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie korzystają z pomieszczeń dydaktycznych, takich jak laboratoria, pracownie, warsztaty, tylko pod nadzorem osoby upoważnionej do prowadzenia zajęć".
,,6c. Dostęp do pomieszczeń dydaktycznych, takich jak laboratoria, pracownie, warsztaty, w trakcie wykonywania czynności nie będących zajęciami wynikającymi z programu nauczania w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, posiadają studenci, doktor ci oraz uczestnicy innych form kształcenia, jednakże tylko i wyłączenie dopiero po uzyskaniu imiennego upoważnienia wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej (dziekana) oraz prowadzącego pracownię".
§2
Pozostałe postanowienia Zarządzenia nr 24/2019 z dnia 24 lipca 2019 r. pozostają bez zmian.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.