Kampania "Obraz pokolenia Z" została nagrodzone w prestiżowym konkursie Klubu Twórców Reklamy dwoma srebrnymi mieczami KTR w kategoriach: CRAFT/ILLUSTRATION za obrazy autorstwa Justyny Grodeckiej – studentki Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz srebrem w konkursie "Best of Facebook". Gratulacje!
Justyna Grodecka jest autorką obrazów, które w 2021 roku tworzyły obecną w przestrzeni miejskiej w całej Polsce i w internecie kampanię Zalando pt. “Obraz pokolenia Z". Konkurs Klubu Twórców Reklamy to święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym doceniana jest wyrazista komunikacja, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Artystka w swoich działaniach artystycznych porusza wątki autobiograficzne i nawiązuje do nurtujących problemów społecznych. Obrazy można było zobaczyć na wielkoformatowych muralach w Warszawie, Krakowie i Gdyni, na plakatach i banerach w całej Polsce oraz w spotach internetowych.