11.30 Pracownia Kompozycji Brył i Płaszczyzn, omówienie egzaminu wstępnego, dr Łukasz Kosela (sala nr 111A)
12.00 Podstawy fotografii cyfrowej i analogowej - wykład, dr Izabela Maciusowicz (sala nr 2)
12.30 Prezentacja studia Greenbox, dr Piotr Kucia (sala nr 2)
13.00 Prezentacja dotycząca sposobów pracy z wirtualną rzeczywistością, dr hab. Jakub Wróblewski ( studio VR Lab)
Pokaz skanowania 3D, mgr Piotr Szatyłowicz ( studio VR Lab )
13.30 Prezentacja prac studenckich z wykorzystaniem systemu Motion Capture (MoCap), dr hab. Piotr Kopik (sala nr 12)
14.00 Prezentacja Pracowni Działań Przestrzennych prof. Mirosława Bałki, as. Anna Shimomura, as. mgr Tymoteusz Bryndal (sala nr 13)
14.30 Prezentacja pracowni Przestrzeni Malarskiej prof. Leona Tarasewicza, as. mgr Sebastian Krok (sala nr 6)
Prezentacja pracowni Koncepcji Obrazu prof. Pawła Susida,
as. mgr Irmina Staś ( sala nr 6)
15.00 Spotkanie z dr Wojciechem Bąkowskim (sala nr 1)
15.30 Spotkanie z Samorządem Studenckim Wydziału Sztuki Mediów
Studia na Wydziale Sztuki Mediów są 2-stopniowe (licencjackie i magisterskie) zarówno w trybie stacjonarnym, jaki i niestacjonarnym.
Wydział ma charakter artystyczny, jego celem jest kształcenie artystów współtworzących współczesną kulturę audiowizualną.
Program nauczania jest interdyscyplinarny. Zespół wykładowców posiada doświadczenia artystyczne, badawcze i dydaktyczne, ma dużą świadomość łączenia i przenikania się mediów i jest przygotowany do pracy ze studentami w specjalnościach intermediów i multimediów.
Wydział Sztuki Mediów ma 10 lat. W tym czasie zdążył wykształcić wielu młodych artystów aktywnie współtworzących współczesny świat sztuki, a także wielu laureatów prestiżowych nagród (m.in. Artystyczna Podróż Hestii, Biennale Malarstwa Bielska Jesień, Festiwal Młodej Sztuki Młode Wilki, Arte Prize Delfina Foundation).
Program wydziału pozwala na nabycie umiejętności z zakresu m.in: fotografii, wideo, animacji, performansu i nowych technologii. Na wydziale studenci uczą się w profesjonalnym stopniu używać sprzętu fotograficznego i wideo, pracy w studio, edycji i postprodukcji materiałów audiowizualnych, technik 3D, VR i MoCap. Poznają programy komputerowe m.in. takie jak: DaVinci Resolve, After Effects, Maya, 3Ds Max, Mudbox, Unity, Logic Pro, ale także Illustrator, Photoshop.