Akademia Sztuk Pięknych

w Warszawie
Herb Rzeczypospolitej PolskiejProjekty dofinansowane ze środów Unii Europejskiej - link Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego - link

Studenci i absolwenci warszawskiej ASP na wystawie MUST SEE

Opublikowano 30 stycznia 2019

Studenci i absolwenci Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie:

Karolina Lubaszko, Anna Olczak, Katarzyna Zawadka , Anna Cichosz, Ewa Hiller, Agnieszka Kożuchowska, Emilia Nyka, Konstanty Stajniak, Joanna Krajczewska, Alicja Kokosińska, Barbara Brzostko, Marta Kaczmarek, Karolina Karzyńska, Zuzanna Wołejko, Aleksandra Jankowska, Aleksandra Ołdak

zostali wyróżnieni w Przeglądzie Talentów See&Say, który odbył się 23 listopada 2018 a ich prace zostaną pokazane na Wystawie MUST SEE.

Wernisaż Wystawy odbędzie się 10 lutego 2019 roku w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie, ul. Targowa 56 o godzinie 19:00.


Widziałeś już wszystko i nic Cię nie zaskoczy?

Przyjdź na Wystawę MUST SEE

 

Ciągle szukasz inspiracji, a wszędzie znajdujesz nudę…  Instagram, Pinterest – tam już wszystko widziałeś. Nie scrolluj dalej, 10 lutego przyjdź do Centrum Kreatywności Targowa na Wystawę MUST SEE, zobacz projekty, których nie znajdziesz w sieci. Gwarantowane: świeże pomysły i odwaga twórcza. A co jeszcze?

Spersonalizowana nagroda dla sportowców tworzona w oparciu o dane zebrane przez aplikacje podczas ich aktywności sportowej, zaprojektowana przez Emilę Nykę. Oparte na podwójnym znaczeniu i żarcie plakaty Vadyma Solowskiego, czy robot wspierający rozwój dzieci ze spektrum autyzmu stworzony przez Basię Brzostko. A także „Ilustrowany przewodnik po Łodzi” i inne publikacje, których szatą graficzną zajęła się Anna Olczak, a także krótkometrażowe prace młodych reżyserów i animatorów. To tylko kilka przykładów ze 111 prac, które zostały wyróżnione w trakcie przeglądu See&Say.

Jak co roku do przeglądu zgłosiło się bardzo dużo utalentowanych młodych ludzi. Część z nich pomimo, że jest na początku drogi zawodowej zaskoczyła nas swoją dojrzałością. Niejednokrotnie mieliśmy wrażenie, że rozmawiamy z ludźmi doświadczonymi i już ukształtowanymi. Wierzę, że te odkryte talenty się rozwiną z korzyścią dla całej branży kreatywnej. Mocno trzymam za nich kciuki - Wojtek Dagiel, pomysłodawca i wieloletni ekspert przeglądu See&Say oraz dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji LVOV.

Przegląd See&Say odbył się już po raz szósty. Młodzi twórcy mogli zgłosić swoje prace w 18 kategoriach takich jak ilustracja, fotografia, product design, creative technology, gra, audio, video czy moda. Pełna lista kategorii znajduje się pod adresem https://seesay.pl/kategorie/ . Projekty, które będzie można zobaczyć na Wystawie MUST SEE zostały wyłonione z 600 zgłoszeń, przez 60 najlepszych ekspertów i praktyków. Wśród nich możemy znaleźć między innymi: fotografki Magdę Wunsche i Agę Samsel, ilustratorów Olę Niepsuj i Pawła Jońcę, projektów Edgara Bąka, Mamastudio i UVMW, właścicielkę marki modowej KAS KRYST czy ekspertów technologicznych Adama Badowskiego z CD Projekt RED i Krzysztofa Golińskiego z PanGeneratora.

Dzieląc się spostrzeżeniami z innymi ekspertami, wiem, że to był najlepszy rok i mieliśmy okazję rozmawiać z naprawdę z wyjątkowymi ludźmi, których twórczością trzeba się dzielić i promować. MUST SEE 2019 to idealna platforma, by wszyscy z branży kreatywnej mogli o nich usłyszeć. To wystawa najlepszych z najlepszych i warto się przekonać na własne oczy jakie pomysły na siebie ma świeża krew polskiej branży kreatywnej - powiedziała projektantka i właścicielka marki KAS KRYST.

Wernisaż Wystawy MUST SEE odbędzie się 10 lutego o godz. 19:00 w Centrum kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, prace będzie można oglądać do 24 lutego w godzinach 7:00 – 21:00.

Więcej szczegółów na wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/372926029951662/


Organizatorem wystawy MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.

Partnerzy: Miasto Stołeczne Warszawa, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Drukomat.pl, Wacom Saatchi&Saatchi IS, Upright Music, Rent Design, LiquidThread, Dcode Media powered by Shutterstock, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Klub Agencji Eventowych, Świat Eventów, Somersby, CD Projekt RED, Arcus, Kyocera, LG.

Projekt Wystawy: 2HB studio, UVMW

Patroni Medialni: Label, K Mag, Nowy Marketing, AMS, Chilli Zet, Art.info

Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Kraków, ASP Katowice, Akademia Sztuki w Szczecinie, ASP Wrocław,  ASP Łódź, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet Humanistyczny SWPS, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, ASP Warszawa - Wydział Sztuki Nowych Mediów.


Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 111 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.  Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl


Kontakt dla mediów:  Karolina Nowosielska, PR Manager,

tel: +48 518 709 855, 

e-mail: karolina.nowosielska@sar.org.pl