O konkursie:
Konkurs organizowany jest przez dom produkcyjny Papaya Films. Jest jedynym w Polsce przedsięwzięciem tego typu dla młodych twórców. Warunkiem uczestnictwa jest napisanie eksplikacji reżyserskiej na temat marki Partnerów Głównych konkursu oraz w przypadku dostania się do finału wyreżyserowanie swojego pomysłu. W tym roku uczestnicy zmierzą się z creative starterami PZU, Fundacji Orange, McDonald’s, Sprite’a, DPD oraz EB. Na finalistów czekają: budżet na realizację, warsztaty teoretyczne i praktyczne pod okiem profesjonalistów, możliwość poznania przedstawicieli branży reklamowej oraz atrakcyjne nagrody wręczane na finałowej gali, zaplanowanej na 13 czerwca.
Prace uczestników oceniane są przez przedstawicieli branży reklamowej i filmowej: copywriterów, dyrektorów kreatywnych, operatorów, reżyserów oraz specjalistów od postprodukcji.
13 lutego 2018 r. na Wydziale Sztuki Mediów miało miejsce spotkanie poświęcone konkursowi, które poprowadził Kacper Sawicki – Executive Producer Papaya Films, pomysłodawca i organizator konkursu.
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie i Wydział Sztuki Mediów są partnerami edukacyjnymi przedsięwzięcia.
Więcej informacji na stronie: http://papayayoungdirectors.com
Zgłoszenia do 2 marca 2018 r.